.

Vissa dagar vill man bara gräva ner sig under täcket och bara skita i alla måsten... Den här veckan har varit en sån vecka... Less på vissa saker, vissa människor... Som sagt ibland vill man bara ligga kvar under täcket och skita i allt, bara för 1 dag eller 2. Eller typ hoppa på bästa första plan till utlandet för lite semester från allt... Usch känner mig riktigt spyless På endel grejer just nu! Och ibland önskar man att man hade lite mer skinn på näsan, tyvärr fick jag inte ärva den egenskapen av min mor, men en liten bråkdel av hennes humör och skinn på näsan hade ju inte skadat! 

Dock har jag blivit bättre på säga ifrån mot för va jag varit tidigare. Men ännu bättre kan jag bli! 

Nej usch, var bara tvungen att få skriva av mig lite... Nu ska jag hoppa i duschen och sen krypa ner under täcket... Hoppas på en morgondag med bättre humör och mindre irritation! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback