.

Sitter på lunch och försöker fördriva tid, är så tråkigt att ha lunch ensammen :) 

Fullt upp på jobbet fortfarande, varor står på hög, massor att fixa :) sådär som de brukar vara innan julen! Men de är kul, Dock så måste jag lära mig att sluta stressa :) men de är fasiken inte enkelt då man är en stressig människa inombords! 

Men får ju snart vara lite långledig :) ledig helg i helgen, så åker ner till Ökx och tänkte hinna fixa i huset :) sen har jag tagit ledigt så jag är ledig ända till onsdag kl 9.00 :D 

Och de känns som att min kropp behöver lite ledigt, även om vi nu har massor att fixa i huset :) men de är ju bara terapi för själen :) 

Ska bli så jäkla kul då de blir klart på nedervåningen :D sen får nästa projekt bli övervåningen :) och till sommarn utsidan, så ja vi lär ju ha att göra :) men som sagt, de är ju de som är kul :) 

Ska bli kul att se hur många ggr jag och A kommer hinna bli oense om hur vi vill ha :) haha... Nej kanske man skulle gå ut och jobba igen då :) ingen ide sitta här å glo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback