:)

Från och med måndag ska jag skärpa mig med maten, REJÄLT!!! Har ju kommit igång bra med träningen nu, men måste nog
Ändra lite matvanor! Dvs sluta äta fika på jobbet, mindre portioner med mat osv.. för fläsket ska bort!! Så då är de stenhårt!! Ska försöka hålla mig en måndad i allafall, mer om de går ;) och så hoppas vi
På att detta ska ge lite resultat :D 


Sitter för tillfället på tåget ner mot Luleå och familjen Andersson <3 ska vara där till söndag :) MYYYS! Och gissar att de är ngn som kmr bli glad i morgon då dom vaknar och ser att faster har kommit :D med massa paket åt födelsedagsbarnet också ;) hehe.. Ja kanske lite överdrivet med paket som vanligt, men de förtjänar dom <3 och de är ju så kul att köpa presenter<3 

Och under helgen ska jag även försöka hitta ngn till present åt andre tänkte jag :) frågan är bara va tusan jag ska hitta på för nå :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback