:)

Tappat bort mitt 32gb usbminne som innehöll massvis med bilder :( vet inte om jag tappat det eller bara tagit bort de från nyckelbandet och bara lagt de på ett förbannat bra ställe :/ 

Less tjej!!! Hoppas att de kmr fram och att de inte ramlat av utomhus!! 

Har i allafall roat mig med att fixa klart min lampa som inte blev så jävla bra.. Haha.. Sen har jag även hunnit knåpa ihop nya gardiner till köket :) lite nya ljuslyktor och annat smått å gott så är köket vår och sommar fint :) 

Och nu ska de gå åt de rosa hållet! Har fått stränga order av karln att vi absolut inte ska ha rosa gardiner så då får jag väl inreda med rosa istället då :) med hjälp av ljus och andra fina grejer :) haha..

Nu ska jag hoppa i duschen och sen bädda ner mig under täcket, för i morgon är de tidig uppstigning igen och så iväg och träna innan jobbet :)

Godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback