:)

Har fått nå jävla skit i min axel :/ vet inte om de var från när jag gjorde illa mig i den på gymmet eller om ja har fått nån jävla inflammation eller nå i den? 

Inge bra alls, och de resulterade i att jag inte kunde köra fullt ut på gymmet idag heller. Jävla skit! Och jag som ska träna axlar i morgon! 

Jaja, bara hoppas på att de går över till i morgon då.. 

Träningen börjar iallafall visa resultat, har dels börjat öka endel i styrka, och sen börjar de ju synas lite på vissa kroppsdelar, bara att gå ner några kilon så syns de ännu mer :D 

Så jäkla skönt att se resultat :) dock väldigt små, men alltid ett resultat :) 

Nu ska jag göra mig klar för att åka iväg och jobba :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback