Triceps

Fick bli ett kort träningspass på morgonen innan jobbet, jäkla va skönt de är att träna på morgonen :) då har man heeeela kvällen fri att inte göra nå alls :) idag stod triceps på träningsschemat. Tror dock jag måste göra lite ändringar i min träning, byta om så jag tränar vissa muskler tillsammans med andra osv.. 
Så från och med måndag börjar jag att köra om på nytt fast träna andra muskelgrupper ihop än av ja gör nu! 

Nu är de sen vilodag fre och lör, sen är de gym på sön :) ååh va glad jag är att jag äntligen tagit tag i och fixat ett gymkort och att andre dessutom också börjat träna där me mig är ju ännu bättre, då slipper jag träna själv och jag har ngn som kan hjälpa ifall man behöver hjälp med ngt :)) 

Nu ska jag gå och fortsätta jobba :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback