Imorgon smäller de :D

I morgon börjar jag mitt mer nyttiga liv på riktigt, för i morgon ska jag fixa gymkort :D är så jäkla taggad för att börja träna, taggad att förändra min kropp så man kan känna sig stolt då
Man ser sig i spegeln! Taggad att ändra matvanor! Nu är jag ju inte överviktig även fast de kanske låter så :P men visst väger jag kanske nga kilo mer än va jag brukar, men jag vill kunna stå framför spegeln och känna mig nöjd med min kropp, bli mer vältränad.. Och de ska jag börja jobba på från å med i morgon..  Då är de fasiken strikta regler som gäller med mat och träning.. I allafall tills jag nått min målvikt! 


Ååh är sjukt taggad :D och kosta vad de kosta vill, men jag ska fan träna stenhårt nu :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback