Gaaaaaaaaaaah

Idag är en sån här dag då man bara stör sig och är irriterad på allt och alla.. Och till råga på allt fick jag reda på att jag kanske måste med min bil på lagning.. Eller bör få lagat den.. De har börja tjuta när man gasar, stötdämparna håller på komma upp genom kofferten, oljan måste bytas... Hojjj... Jag tror fasiken jag ska vara utan bil :P  Tur jag har en storebror som är proffs på sånt där, synd bara att han bor en jävla massa mil bort, orkar fasiken inte hålla på slänga massa jäkla pengar på skroten där.. 


Men just nu går inte Andres bil att köra, så måste ju få lagat min skrothög... Ååååh... Fan va less jag blir! Aja, bara hålla hårt i lönerna fram över så den blir fixad :) 

Nu ska jag fortsätta steka blodpudding, sen tror jag fasiken jag ska fara å träna å göra av me lite energi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback