:D

Träningspasset på morgonen börjar ta ut sin rätt och de innebär ju att jag kommer ha ännu mer träningsvärk i morgon och ännu ännu ännu mer i övermorgon :P haha... Men ska de vara så ska de vara ordentligt, och de ska kännas att man tränat :) haha... 

Nu sitter jag i allafall framför tvn, har precis sköljt ur färg från håret, kände att de var dags att kleta i färg då utväxten började bli allt för lång.. Haha.. Jag som skulle hålla mig från färgburken :P 


Och i morgon ska jag ringa och boka tid för att fixa Kamremmen på min bil, känns väl inte sådär jätte kul, men jag måste ju ha bil. Och lagar jag inte den jag har lär jag snart bli billös, så nu jäklar ska pinky renoveras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback