Rygg + biceps

Vaknat före fan på morgonen, kanske för att jag somnade tidigt igår, klockan 3.30 på morgonen slog jag upp ögonen klarvaken, hade svårt att somna om, men tillslut gick de och sov ÄNDA till klockan 8.. Wiiiie... Ikv ska jag försöka hålla mig vaken länge så jag kanske inte vaknar klockan 4 :) 

Har hunnit med massor idag iallafall, for och handla då jag tagit mig upp ur sängen, sen en vända på stan, inhandlat lite nytt smink så jag överlever tills lönen kommer, hunnit vara in på tygklippet och hittat en massa fina grejer :) och ett par jäkla snygga gardiner, dock kostade dom rätt mkt, men snygga var dom, men tyvärr gick jag ut därifrån tomhänt, tror nog att jag väntar med att köpa nya gardiner tills lönen kommer, sen hämtat ut mitt nya schampo och balsam så nu har jag ytterligare ett shampo och balsam i duschen ;) 5 shampon och 11 balsam och hårinpackningar äger jag för tillfället ;) hehe... Sen efter allt springande på stan fick de bli en prommis till gymmet tillsammans med Andre. Fick bli ett rygg och bicepspass idag på gymmet.. Och de var sjukt skönt! :) kommer nog ha rätt mkt träningsvärk i morgon :) 

Nu ska jag klä på mig och bege mig ut mot malmheden, kika en sväng på dollar store och Jysk och så ska jag försöka fixa till min skyltbelysning på bilen så den inte hänger och slänger där bak :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback