.

Jäkla va jag hunnit med mycket idag :) hunnit städa hela lägenheten, träna åså varit ut på prommis i de fina vädret :) fick dock bli en kort prommis då de är så förbannat halt överallt! 

Alltså ja, att jag föddes till en klumpeduns är de väl ingen tvekan om! Då jag for till gymmet så var de svin halt både på våran parkering och utanför gymmet, kände mig lite som Bambi på hal is, livrädd att jag skulle trilla omkull där på isen, men tillslut halkade jag mig in där på gymmet och ja va händer??? Frida halkar på en jävla yogamatta (ni vet en sån där mjuk räfflig grej) och trillar omkull på golvet INNE PÅ GYMMET!!!! Haha.. Och mina träningsbyxor fick sånt där brännmärke i sig :( Mina nyaste tights dessutom. Som tur var gick de inte hål i dom is allafall. Och dessutom hann jag ramla utanför lägenheten! Nu efter prommisen!! Och slog dessutom i samma jävla knä.. Haha.. Tror jag håller mig inomhus resten av dagen ;) nu ska jag ta mig en lång dusch och sen börja förbereda maten så A får mat då han kmr från jobbet och gymmet :)

Tack och hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback