.

Kom hem från jobbet igår med världens nackont och huvudvärk från de, jag som ALDRIG någonsin typ haft ont i nacken?! Men efter Lite massage av A och värmekudden runt nacken i några timmar blev de lite bättre... 

Och bestämde mig för att skippa träningen idag så jag inte får mer ont! Lite sugen på träna JA, men får
Nog bli vilodag fredag, lördag iallafall, så får vi se ifall jag orkar med träning på söndagkväll då jag åker uppåt gve igen :) 

Hade ju tänk att jag kunde sova länge idag då jag skippade träningen, men såklart vaknat jag vid 6.30 tiden... Haha... Inte alls ovanligt, men när man annars ska stiga upp den tiden, ja då håll man fan inte på orka få upp ögonen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback