.

Träningen idag gick väl sådär, var inte speciellt träningssugen på morgonen, men for på gymmet ändå och ja då blev de ett halvdant gympass. Men i morgon tänkte jag faktiskt försöka mig på ett seriöst pass :)  skönt att jag börjar först 12 också :) då hinner man träna i lugn å ro :) sen ska jag hinna hämta ut enyas födelsedagspresent också innan jobbet :) sen är alla februari och marsbarnens födelsedagspresenter klara :) nästan, bara till pappa å andre kvar sen då :) 

Men de får lov att vänta tills lönen kommer :) 

Är jäkligt dyra månader februari å mars då halva familjen fyller år då ;) haha... 

Nu ska jag fortsätta se familjen annorlunda sen slå in lite paket åså dags att sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback