:D

Jobbat 9-15 idag tillsammans med Johanna å Cecilia :) kul att få ha någon uppe på lek sidan en lördag, händer ju typ aldrig ;) och alltid kul att ha någon att surra bort tiden då de är lugnare stunder under dagen :) 

Efter jobbet har de inte alls hänt mkt, hunnit mysa med A och sen har jag mest legat under täcket och sett sjukhuset :) sen har jag ju även hunnit prata med Eddie och enya i telefonen :) och Eddie har alltid massor att berätta :) och enya var mest trött och ville inte alls prata me moster i telefonen ;) söt ungarna mina <3 

Nu blir de en smoothie och så ska jag slå in barnens födelsedagspresenter.. Alla människor fyller ju år nästan samtidigt :P haha... Enya, syster Linnea, Svägerskan Renee, svärmor i februari, pappa, andre, Eddie i mars åså i april fyller jag och svägerskan Jessica år ;) så blir en jäkla massa firanden, och såklart jobbar jag ju då ALLA fyller år :/ men inte mkt att göra åt :) 

Nu ska jag fixa smoothie åså ska jag slå in presenter :) 

Puss och godnatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback