:)

Sitter med färg i håret, sen ska jag bädda ner mig under täcket med hjärtat som ligger och sover sen någon timme tillbaka :) i morgon blir de jobb 9-18.15, sen tror jag nog de får bli att fara och träna :) skulle vara sjukt skönt, tänkte först att jag skulle fara på morgonen, men eftersom jag inte tog mig in i måndags då jag for kl 7 (antagligen för att kodapparaten inte hängt med och ställt fram klockan) så tror att jag kör på de säkra före de osäkra åså får jag ju dessutom sova lite längre :) 

Höll på fundera på de här med att träna då man är nytatuerad? Ska ju tatuera mig under påskveckan då min kusin kmr upp, men då är frågan hur länge måste jag vänta med att träna då? Kan man träna alls? 

Haha... Nej nu ska jag gå och skölja ur färgen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback