:)

I morgon startar jag min hårdträning! Nu är de fasiken skärpning med både mat och träningen! Mitt mål är att iallafall gå ner några kilon innan semestern! Har ju dock dragit på mig en jävla förkylning nu också! Men de tänkte jag faktiskt skita i :)

Från och med i morgon är de gym innan jobbet och Springtur efter jobbet som gäller, sen ska jag även minska på kolhydraterna och äta mer protein och grönsaker :) 

Och godis och sånt har jag ju nästan sluta med, har fuskat lite då man varit BF och under påsk å sånna grejer, men annars är jag fan imponerad över mig själv, de trodde jag fan aldrig att jag kunde hålla mig från sånt då bra :D

Nu se The Killing, sen en lång dusch åså sova så man är redo för träning i morgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback