.

Från och med måndag ska jag börja med hårdträning på riktigt! För nu är de fan dags att se syns mer resultat på kroppen! Från och med måndag ska jag köra igång med att börja springa ordentligt, fortsätta med styrketräningen  4-5 ggr i veckan som innan åså skärpa mig med maten, nu är de mindre av kolhydraterna som gäller å mer av proteinet! 

Så förhoppningsvis törs man visa sig i bikini till semestern utan att känna sig obekväm! Nu jävlar! Taggad som tusan! Och nu börjar de ju dessutom bli bart på vägarna här uppe så nu kan jag ju börja springa utomhus också ;D 

Sen måste jag bara inhandla ett par nya springskor också så inte benhinnorna blir åt helvete! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback