.

Kommit från Överkalix idag efter att ha varit där och firat påsken. Och har faktiskt haft en riktigt bra påskhelg :) 
Hunnit med både utgång, lek med mina älskade syskonbarn, mys med min familj <3 ätit god mat, spelat sällskapsspel med svärfamiljen, hunnit grilla ute, hälsat på hos massa folk och självklart bättra på brännan i den underbara vårsolen :) 

så lite färg i ansiktet har man allt fått :) och en helt ok påskhelg har jag haft :)
Nu ligger jag dock i sängen och mår skit, har fått någon slags magsjuka eller nå :( fått springa på toa jag vet inte hur många gånger sen vi kom hem från Ökx :S och hade ont i magen som fan ända sen igår kväll.. Hojja, hoppas bara de går över fort. Inte direkt någon matlust, men har fått i mig lite blåbärssoppa i allafall, och nu ska jag gå och lägga mig i fosterställning i duschen och tycka synd om mig själv..

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback