:)

Blev visst ändrade planer, Danne och barnen kommer upp till Ökx istället, så blir dop i Kalix istället på lördag, och sen en massa bus med förhoppningsvis alla mina älskade syskon barn hemma l nybyn  <3  saknar dom som tusan <3 

Så de blir nog en bra helg, sen blir de att ta med sig Lisse i bilen till Kalix på
Dopet, så de ska bli kul att få umgås med min kära moster en stund också :) 

A har åkt iväg på jobbet alldels nyss, så Nu ska jag försöka orka göra lite engelska, sen blir de nog en lång dusch,  och sen krypa under täcket å se en film :) 

Och i morgon åker jag hem igen :( känns trist, trivs ju så himla bra här uppe :) men jag kommer tillbaka snart igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback