:)

Blir rätt långt mellan gångerna jag skriver här.. Men har helt enkelt inte speciellt mkt att dela med mig av :) jobbar, sover, äter och tiden där emellan försöker jag hitta tid att umgås med nära och kära.. 

Har inte hänt mkt sen sist, har bestämt mig för att flytta uppåt igen. Tillbaka till lägenheten, tillbaka till gamla jobbet, tillbaka till A :) och de känns hur bra som helst! Så jobbar hemma i Ökx till och med sista oktober sen bär de av uppåt igen! Och de känns super bra :) och ska bli  kul att komma tillbaka till gamla jobbet och de arbetskollegorna också. Och sen har jag ju trivats så himla bra där uppe :) 

Kommer dock bli små tråkigt att lämna OKQ8 och detta härliga gäng.. Och tillika lite små trist att lämna Ökx igen! Men tycker bättre om att komma hem till Ökx då och då :) man ser hemkommunen från ett annat håll då man inte bor där :) 

Sen har de inte hänt mkt mer sen sist jag skev :) 










Ska iväg och jobba även idag, så tänkte sminka mig och göra mig i ordning, sen kanske man hinner med en liten promenad innan jobbet också :) hade tänkt åka till mysan och hälsa på, men sov lite längre än planerat så blir nog lite tajt med tid! Så får helt enkelt ta de en annan dag :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback