<3

Sista jobbveckan på OKQ8 har dragit igång.. Jobbar till och med fredag, sen sticker jag uppåt igen :) känns såklart trist att lämna alla härliga människor på OK, men vi kommer ju med all säkerhet synas igen :) och de ska bli så himla kul att börja på Expo igen :) 

Ser framemot de som tusan :) 
Och vi börjar de nygamla arbetet med en personalfest :)) 

Annars händer inte mycket, jobbar.. Har dock varit ledig idag, hunnit mysa med fasters go ungar <3 och sen åkte jag upp med A till gve för att köra ner min bil till Ökx i morgon.. Så jag slipper vara billös :) 

Blev dock att vara själv i lägenheten ända sedan jag kom upp hit, då A åkte på att hoppa in å jobba tidigare så fick lämna av honom på jobbet.. 

Men ibland kan de vara riktigt skönt att bara vara själv :) har hunni vara å handla frukost och lite go saker, sen har jag bara suttit och sett tv :) skönt att få välja precis vad man vill se på tv ibland :) 

Och nu tänkte jag faktiskt ta en låååång dusch, göra ansiktsmask, färga och plocka ögonbryn och raka benen :) sen ska jag krypa ner under täcket, för blir å stiga upp tidigt i morgon då jag åker på att hämta andre på jobbet.. Sådär vid 6 tiden :S tur man är van stiga upp tidigt :) 

Kommer dock vara rätt trött i morgon på jobbet, men de överlever jag nog :) kanske jag även hinner hem till Ökx och busa med barnen innan dom åker tillbaka hem till Luleå? :) hade inte varit helt fel :)

Gud vad jag älskar mina älskade och helt underbara syskonbarn! <3 Dom kan verkligen få en på bättre humör, och man mår så himla bra i deras sällskap <3 och jag älskar ju verkligen att busa gärnet med dom <3 Mina 3 små diamanter <3 skulle göra allt för dom <3 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback