Mar. 03, 2013

Eftersom A ligger och sover och inte lär vakna förens om ett par timmar har jag varit iväg på dollar store och Coop och slösat lite pengar.. Inhandlat en turkos kruka till köket, slog mig nu att jag skulle ha köpt 2 stycken när lika så var där, lite blomjord så våra blommor kanske överlever. Dom har haft lite fattigt med jord ett bra tag nu så de har börjat dö ;) jag är ju ingen sådan som tar hand om mina blommor så de brukar alltid sluta med att de dör, men tänkte att jag kanske skulle försöka hålla dom vid liv denna gång ;)

Lite nagellack har jag Också inhandlat mig, en turkos kökshandduk, hårsnoddar, och en bok :)

Så nu är några av alla blommorna omplanterade, och jag är någon hundra lapp fattigare... Så nu är frågan vad man då ska hitta på? Man törs ju knappt röra sig här hemma då andre ska sova då han jobbat natt.. Nackdelen med att bo i en liten lägenhet.... Inte ens tvn vågar man slå på. Stackarn måste ju få sova då han varit vaken och jobbat hela natten.

Nej, får väl ta å måla naglarna och se lite film på paddan då under tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback