Mar. 01, 2013

A har åkt till jobbet för ett tag sen och jag Ligger i sängen och ser gladiatorerna i brist på annat.. Tycker inte ens om de, men är ju bara skit på tv.. Funderar på om jag ska orka vika tvätten nu ikväll eller om jag ska skjuta upp de ytterligare en dag ;) 2 proppfulla ikeapåsar med tvätt! Nej, jag tror faktiskt att jag skjuter upp de och tar tag i de en annan dag :)

I morgon blir de jobb 9-15.15 sen blir de att gå ut och äta och sen på bio tillsammans med Maria från jobbet. Himla trevligt :) Små citroner gula ska vi se, har ju läst boken för en massa år sen, så ska bli spännande att se om filmen är lika bra som jag tyckte boken var ;)

Nej, nu ska jag käka godis, se om jag hittar nå bra att se och sen försöka sova..

På måndag tänkte jag försöka börja mitt nya, mer hälsosammare liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback