:)

Lägenheten städad, bara att ta in mattorna så är allt helt klart! Älskar verkligen doften och känslan av Nystädat hem. Helt sjukt hur 2 personer kan gräva om så fruktansvärt mycket på så kort tid.. Men nu är de städat och fint ungefär.... Tills i morgon....

Har min lediga helg i helgen också, känns underbart :) så i morgon har jag lovat Maria att följa med henne på stan, min plånka är tyvärr rätt tom, så blir mest att ögonshoppa för min del. Sen hade jag tänkt hinna gå på en prommis också om vädret tillåter :) sen på söndag är de tvättdag. Kanske inte de roligaste att göra en ledig helg, men ett måste tyvärr..

Nu ska jag pussa på A som kommit hem från jobbet och fundera på vad jag ska hitta på med färgen i mitt hår, är så grymt sugen på att färga nå kul i mitt hår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback