Jun. 10, 2013

Usch, mitt liv Känns bara som skit just nu, och den långa promenaden hem var nog bra. göra sig av med lite tankar som Snurrar i huvudet. Och de är till viss del för att jag är en sådan jävla mes allt bara känns åt helvete just nu. Jag är en mes, har alltid varit och kommer alltid vara. Att jag gör som alla säger åt mig att göra, dels för att slippa konflikter. Jag vet inte vad jag vill. Har ingen Aning, de ända jag vet att jag vill är att jag vill vara vän med dig, men jag verkar ha förstört de också. Jag gråter emellan åt utan att veta varför, allt känns bara åt helvete just nu.

Jag tog beslutet att prata med dig just för att jag bryr mig om dig, jag bryr mig om oss.

Jag skulle vilja leva mitt liv med dig, jag vill ha dig i mitt liv, som vän. men jag vet att de inte går. Men jag önskar att de gick. Vi gör bara varandra ledsen. Och jag förstår att du inte vill sitta där när jag tjorvar hit och dit och vänta på att få svaret på vad jag vill och inte vill. Men jag vet inte vad jag vill.

Och jag hoppas att vi någon dag kan vara vänner. Utan massa tjorv. Men just nu kanske de är bäst att vi inte ser varandra på ett tag.

Jag kommer alltid älska dig och du kommer alltid betyda mycket för mig. Och jag kommer ALLTID att bry mig om dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback