Mitt år <3

En liten sammanfattning av mitt år:

Året har varit både bra och ett jävligt dåligt.. 

Flyttade till Gve i slutet av förra året, så hann bo i Gve tillsammans med A, och jobbade på världens roligaste ställa med världens bästa chef och arbetskollegor, 



flyttade tyvärr hem till Ökx där i typ maj, började jobba på OKQ8 i Ökx, hade sjukt kul även på de jobbet. Bilade ner till Karlstad till Simon pch Jasmine och var där över midsommar, tillsammans med mamma å pappa, shoppade tills till och med Jasmine och jag blev less att gå på stan (ja, vi gillar att shoppa)






Hängde mycket i poolen på mina lediga timmar, bland annat tillsammans med Enya, Linnea, Maya, Josse, Alma, Angelica å Jessica.



Hade sjukt många galna, roliga och sjuka utekvällar tillsammans med Josse, Angelica å Helena. Och hann med att göra en massa roligt ihop <3 





Blev tillsammans med min älskade Andre igen, efter allt dåligt som varit! Och vi kände oss hel igen <3 bland de bästa med detta år <3 bodde hos Andres föräldrar i typ 6 månader <3 






For utomlands för första gången i mitt liv till Cypern - Aiya napa, hade sinnessjukt kul även där. Utgång nästan varje dag, sola, bada och hade de helt jävla underbart. Träffade lite nya människor :)  och jag kommer definitivt åka utomlands massvis med fler gånger :) 













Jobbade lite till på ok, sa upp mig , flyttade till Gve igen och fick tillbaka mitt gamla jobb. Och jag trivs fortfarande lika bra där. Har aldrig trivats så bra på ett jobb som på expo :) 

Hann vara på lite dop, först Odin (mitt kusinbarn), sen på Alissas (Andres brorsbarn) 



Firade julen i Ökx som vanligt hos mormor å morfar, dock utan Andre <3 då han jobbade eftermiddag hela julen :/ men de blev en lugn jul för min del, var hemma hos mamma å pappa, såg filmer från då vi var små, åt gott, spelade julklappsspelet osv :) helt ok jul, bara att jag gärna hade velat fira den tillsammans med A <3 







Men nyår ska jag helt klart fira tillsammans med min älskade Andre <3 

De var mitt år! Som sagt, de har varit både bra och förbannat dåligt! 

Och tack alla inblandade för ett förbannat roligt år <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback