Luleå

Blev en inpuls resa ner till Luleå igår kväll, fixade sovplats, bokade tåg och sen stack vi :) min tanken var ju att åka tidigt igår för att hinna på stan, men blev stan i gve ist, A blev less innan vi ens börjat handla julklappar och gick hem. Men så bestämde vi oss för att ändå åka ner och så gå på stan idag istället :) så ligger i skrivande stund ute i en Lill stuga på Johan och viktorias gård, sjukt mysigt! Men sängen här var nog inte så bra för min rygg känner jag.. Haha.. Sen blir de iaf stan å sen hoppar vi på bussen mot Ökx för att sen ta min bil upp till gve :) helt ok helg :)) 

Nu ska jag försöka få liv i A, sen ska vi nog traska in och mysa med Alissa då hon vaknat, åså blir de stan å shoppa :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback