Fredagen den 13e

Fredag den 13e, och jo tack de har man allt märkt av! Började morgonen med att råkas kolla skev på klockan och komma en timme för tidigt. För att sen råkas spilla ut en hel jävla sallad på kassabandet på coop då jag var dit efter jobbet. Då ville jag bara bryta ihop å grina.. Haha...

Men jag överlevde de också! 


A hade ju fixat super god mat till då jag kom hem, så de fick mig på bättre humör, sen har Peter och johanna varit hit, så vi har druckit en cider eller två och sett skräckfilm :) mysigt :) 

Och antar att jag inom den närmsta timmen kommer slockna i soffan, är så sjukt trött! Välbehövligt att få vara ledig :) 

Nu ska jag mysa med A sen hoppas jag att de blir å fara till Luleå i morgon å shoppa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback