:)

Första lediga dagen i morgon  sen jag flyttat upp igen, förutom söndagarna då :) ska bli skönt! Tänkte sova ut, sen ska jag och inhandla de absolut sista julklapparna, och sen är planen att städa bilen då den ser ut som fan :P burkar å skräp över allt! Haha.. Så i morgon ska skräpet och alla grejer bort från bilen! Vet inte hur många par skor som jag har i bilen som ligger kring golvet. Haha! Så nu ska den städas :) 

Annars, ska jag bara göra ingenting. Kanske orkar med en promenad också, om jag inte har så förbannat ont i benen! Har ju världens sämsta skor på jobbet, så kanske inte är så konstigt jag har ont i benen! Skor som är nertrampade, slitna och i stort sett ingen dämpning kvar! Så efter allt julhandlande ska jag inhandla nya arbetsskor och ett träningskort! De är på tiden! 

Nej, nu ska jag hoppa i duschen och skölja bort färgen :) sen plocka till, tända ljus åså lägga sig under täcket och mysa framför tvn :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback