:)

Har åkt hem till Gve och Andre idag, efter en mysig och lugn julhelg i nybyn :) min tanke var att ta mig iväg tidigt, men den planen sprack ganska snabbt då karln som plogar våran byaväg inte sköter sin uppgift, trots bidrag och allt va de är. Så gick inte att ta sig fram med bilen. Men tillslut ringde pappa till en Karl i byn så jag tog mig ut, och tur var ju de.. Har fått köra mellan 60-70km/h hela vägen till Gve, storvägen upp mot Gve var helt fruktansvärd, inte skrapad, modd och jävligt halkigt! Så snabbt gick de inte, men jag tog mig fram hel:) 

Hann med att mysa lite med andre innan han skulle iväg på jobbet, Sen tog jag en vända på mellandagsrean på stan, shoppa mig en blus och lite underkläder, sen var min tanke att gå å fixa ett nanosim till min telefon, men de gick ju såklart inte då Telia hade stängt, så får gå tillbaka på Elgiganten i morgon eller på lördag om de inte hunni komma :) sen efter stan hann jag sova 1,5 välbehövliga timmar :) sjukt skönt! 

Nu ska jag ta och försöka få gjort nå mat, sen ska jag ta mig ork att packa upp alla grejer, sen får de bli en ansiktsmask, lite färginpackning åså krypa ner under täcket och slå igång en film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback