...

Sitter och slår in de absolut sista paketen, jävlar va ja köpt paket i år.. Har nog aldrig köpt så mkt paket som i år.. Synd bara att jag inte kommer hinna träffa hela familjen och att andre måste vara uppe i Gve å jobba :( de suuuger!! 

Och inte de minsta julkänsla har jag heller.. Kände bara för att ligga under täcket och mysa för mig själv under julen, äta en massa godis, men nog vetja de blir bra att åka hem också.. Men att jag inte får vara med alla mina nära och kära under julen gjorde ju inte att man fick mer julkänsla. :/ men bara gilla läget! Förhoppningsvis blir nästa jul bättre :) 

Har även hunni öppna årets första julklapp också, fick 2 "Nils Holgersson" glas och en mega stor chokladask från jobbet :) 

Fasiken va ja trivs på jobbet! Har aldrig trivats så bra någonsin på ett jobb :) är så jäkla glad att jag fick börja där igen :D 

Nu ska jag slå in de sista julklapparna, duscha å packa :) sen är jag redo för att åka hem och äta julmat å bara mysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback