:)

I morgon går jag in på min 5e jobb helg. Börjar kännas i både kropp å knopp, men de blir fint på kontot sen då lönen kommer :) och då har jag endast varit ledig söndagarna och 1 vardag under dessa 5 veckor :) tänk va mkt de kan göra att vara ledig 2 dagar på raken. Men de gör inte så mycket att jag jobbar då andre ändå jobbar helgen! 

Men i morgon har jag fått special och slutar redan klockan 2 då jag ska på julbord i Ökx med OKQ8gänget. Så direkt efter jobbet blir de att köra gärnet till Ökx, byta kläder, fräscha till sig och sen iväg på julbord, åså dop för Alissa på söndag! Så ja, jag har rätt fullt upp i helgen :) men de gör Inget, för nästa helg är jag LEEEEEDIG! Om de inte blir ändrade planer men de hoppas jag inte de blir för har så mkt jag hade behövt göra :) 

Och dessutom är A också ledig då. Händer ju inte allt för ofta att vi är ledig en helg samtidigt :) men nästa helg så :) nej, nu ska jag hoppa in i duschen, blåsa håret åså krypa ner under täcket :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback