:D

Ligger i sängen med världens matkoma.. Käkat tacos med cornfärs, sjukt gott :) mycke bättre än med köttfärs :) måste dock lära mig att äta mer långsamt.. Sen jag började dricka msm (som bl.a sätter igång ämnesomsättningen) kan jag inte alls äta lika mycke mat som tidigare, men de känner jag ju först då jag ätit färdigt. Så ja, jag måste lära mig att äta mer långsamt.. Haha, för de är fan inge skönt me matkoma ;P 

Så nu ska jag bara ligga i sängen och glo tv och hoppas matkoman går över snart ;) 

I morgon ledig igen, så blir stan direkt dom öppnar å fixa ett nanosim till min nya telefon så jag kan börja använda den :) yeeey! För de hade då inte hunni komma hem till mamma å pappa (har inte orkat adressändra än) så hoppas de går, annars tar jag fan ett nytt abonnemang till telefonen! Haha.. Nej, nu ska jag fortsätta glo tv :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback