1 timme för tidigt..

Jag är 1 timme före idag.. Tänkte att jag skulle hinna förbi Apoteket innan jobbet och fylla på vitamin och järnförrådet, de är stängt... Jag blir små irriterad och undrar vafan de är stängt för bara för att jag ska dit just idag (är typ aldrig in på ett apotek). Går på coop ist och handlar lite lunch istället. Kollar på klockan efter jag betalat, går till Apoteket igen för att se om de öppnat, mörkt och stängt. Kollar på klockan och inser att klockan är bara 8.20 och jag är 1 timme för tidig till jobbet. Haha... Var nog jävulskt trött på morgonen! Så var vackert bara gå och sätta sig i bilen och vänta på att klockan skulle bli 9. Så 9.15 har jag infunnit mig på jobbet! Haha.. Är ju bra att man är i tid, och jag är ju en sån som gillar att vara i tid, men en timme för tidigt var väl kanske att ta i ;) haha!!! 

Tror de börjar bli dags för ledig helg! 
Tur jag bara jobbar idag, sen är jag ledig lördag och söndag, och de känns som att de behövs :P haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback