.

Igår kom Andre till luleå, himla mysigt :) Åkte till björkskatan direkt efter jag slutat, beställde hem lite mat, såg lite film och bara passa på att mysa! Och idag åkte han tyvärr tillbaka till överkalix igen, själv var jag tvungen stanna kvar eftersom jag jobbar även i morgon :/ Så nu ser jag han först om en vecka :/ Hatar verkligen att han ska jobba i gve och jag här. Gillar de inte alls. :/
Vill inte bo såhär långt bort ifrån André!
Annars då, har jobbat idag och haft helt fullbokat :) Och i morgon blir de också jobb! Då är jag inne på jobbdag av 5 av 8! skönt när lönen kommer!
Nu ska jag bläddra runt och se om de är nå bra på tv och ligga här tills de blir dags att gå och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback