-

Ledig idag, och eftersom att de inte ser ut som om solen ska kika fram nå idag så tänkte jag städa lite här på Tuna!

Sen tror jag faktiskt att jag ska ta en prommis till candy corner och köpa mig lite karra :)

I morgon blir de jobb 10-18, sen sticker jag hem till Överkalix :) och blir där tills på tisdag morgon :) tänkte passa på att mysa med mosters Lill hjärta <3 och städa till ute i garaget så vi får plats med flyttlådorna där så Simme ryms att sova ngnstans då han kommer hem :) sen måste jag ju självklart åka och mysa med Angelica och Gonts hundvalp som dom ska hämta :)

Sen ska jag självklart mysa gärnet med A då han kmr från gve på söndag :) längtar :)

Nej nu ska jag sätta igång och städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback