-

Dags att krypa ner under täcket och sova då så man orkar jobba i morgon :)

Sen är jag ledig på tors, så då ska jag sova ut, sen ska jag och Jessica ut och springa, eller som Jessica skulle ha sagt "luffsa"! Kanske man åker och kikar på springskor också? :)

Tur jag fått presentkort av A till att köpa springskor, för jag behöver de verkligen! För de jag har nu är verkligen INTE de bästa för mina benhinnor!

Nu ska här börjas springa på riktigt, måste röra på fläsket, kanske gå ner nga kilo? Skulle inte skada! Är grymt sugen på att träna styrke också, men eftersom jag knappt kmr vilja vara inomhus å träna under sommaren och jag kmr jobba mesta delen av sommaren så känns de onödigt att ta tag i gymkort nu?


Nej, borsta tänderna och sova var de ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback