-

Snacka om att sommaren äntligen har kommit, underbart! Mindre underbart att veta att jag kommer jobba i stort sätt hela sommaren och knappt få se solen! är som att sitta i en grotta! Haha!

Bara de kommer in mer personal snart så kan man ju iaf få se solen 30 minuter om dagen :)

Har faktiskt hunnit vara ut på lunchen idag, sjukt skönt var de! Ska alltid gå ut på lunchen då jag kan :)

Sitter iallafall på bussen hem mot Överkalix idag, har äntligen (efter att ha jobbat nästan 1 vecka i streck) fått ta helg :) så då blir de att vara i Överkalix ända till på onsdag morgon :) U N D E R B A R T !!! Och de bästa av allt, jag får äntligen pussa på min älskade A!!

Och steka ska jag göra, och dom har lovat strålande sol och super varmt i morgon! Så nu jäklar ska jag sola allt jag inte kommer kunna sola i sommar :) på onsdag när jag kommer tillbaka på jobbet ska jag vara sjukt brun :)



Nu ska jag Sova en sväng! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback