-

Varit och Fyndat mig ett par jeans på lunchen, fick presentkort på Gina när jag fyllde år och jag är i stort behov av jeans då jag för tillfället bara har jeans som är svarta! Så ett par jeans fick följa med mig, och vill ni veta nå roligt?

Jag har gått ner ngn storlek på byxor!! Känns heeelt underbart, och såhär i efterhand började jag fundera om jag till och med kanske hade kunnat ha en storlek mindre på byxorna? Så typiskt mig att inte orka testa så ordentligt! Jaja, får väl gå och byta i morgon annars!

Nu ska jag fortsätta jobba, skulle ju egentligen ha varit ledig idag, men tänkte att va tusan jag kan lika gärna fortsätta på mina flera arbetsdagar i rad och ta lång helg i stället :) så hinner jag mysa med A i veckan också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback