-

Har inhandlat mig nya springskor nu, så nu jävlar ska jag börja springa på riktigt! Nu ska konditionen bli på topp och fläsket ska bort!

Har jobbat i vanlig ordning idag, smått långtråkig dag då jag jobbat ensam! Men i morgon är jag inte ensam, tack och lov! Dagarna går så himla mycke snabbare då man har någon att surra bort tiden med :)

Efter jobbet idag bar de av på storheden tillsammans med mamma, Lisse och Rahil, en snabbis på granngården, sen en sväng på stadium outlet för att inhandla skor! Och sen gärnet till kallax för att vinka av Rahil som åkt tillbaka till stockholm! Kul att få träffa henne en sväng :) tillbaka till storheden för att handla lite mat, (mamma tycker jag borde bli bättre på äta middag, så nu har jag lagat en jävla massa mat) och mat på korvgubben :) sen lite kaffe på Tuna innan dom åkte tillbaka till Överkalix!

Och nu ligger jag på soffan på Tuna, ska gå och ta en snabb dusch, sen ska jag nog krypa ner under täcket och sova :)

I morgon väntas jobb igen, 8e dagen i rad! Så bäst att sova så man orkar jobba, fullbokat hela dagen :)

Slänger upp en bild på mina nya fina skor :) och på mina underbart fina syskonbarn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback