-

Har slängt igång en tvättmaskin för ett tag sen och sitter nu ute på balkongen och steker! Helt sjukt skönt! Känns som sommar när man sitter i solen och de är helt vindstilla!

Måste ju passa på att få lite färg de dagar man är ledig :) för kommer inte hinna vara ute mkt i sommar då jag kommer jobba största delen av sommaren! Visst skulle de vara skönt med en helt ledig sommar, men jag behöver verkligen pengarna! Och har faktiskt börjar vänja mig vid tanken att jobba i sommar! Hinner ju steka i solen de dagar jag är ledig :)

Sen ska vi ju iväg på bruce Springsteen så då får jag också vara ledig ngn dag!

Åh vad jag längtar till sommarn :)

Nu ska jag hänga tvätten i maskinen, sen ska jag nog göra mig redo för att åka in till stan och fixa min norrbottensring :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback