-

Åkte upp till ökx igår och blir här tills på fredag morgon :) då de blir att åka och jobba 11-18, sen åker jag tillbaka uppåt med min moster och hennes man på fredag kväll, för på lördag blir de dop för kusin Molly! Sen på söndag bär de av till Luleå igen för 1års kalas för fasters prins <3

Shit vad tiden går fort, fasters lillkille blir redan 1 år <3
Och går säkert minst lika fort tills mosters prinsessa också blir 1 år <3

Idag hade jag faktiskt tänkt åka mysa med storasyster och enya <3 sen kanske jag skulle behöva åka och hälsa på mormor och morfar också :)

Morfar säger alltid när jag kommer hem till ökx att de är så länge sen han sett mig, oavsett när jag varit hem sist ;) så nog vetja man måste åka hälsa på dom nå :)

Nu ska jag stiga upp från sängen, äta lite frukost, sen ska jag dra mig hem till nybyn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback