-

Varit i ökx sen i lördags och de har varit helt underbart skönt :) ville verkligen inte åka tillbaka till Luleå idag! Men jobbar ju i morgon så var ju illa tvungen! Har varit såååå skönt att få vara ledig ända sen i lördags, hela 4 dagar i sträck! Är aldrig fel, men hade nog hellre jobbat å tjäna pengar!

Har hunnit ränna runt massor under dagarna i ökx, hunnit sitta ute och grilla i nybyn, myst med Enya, myst med Eddie, hälsa på i Kalix älv, hälsat på Andres farmor, hunnit vara till Kalix fram å tillbaka, hunnit hälsa på Angelica och Gont, hunnit umgås med Mysan och Leo! Ja som sagt hunnit ränna runt en massa!

Och idag har vi kommit tillbaka till Luleå, hunnit vara å storhandla osv! Sen har jag även hunni vara och böja till bågarna på glasögonen för att dom vill till att halka ner på näsan så fort jag tittar ner, men helt ärligt blev de allt annat än bättre när hon böjde till dom, hade kunna göra de bättre själv!!


Nu ska jag smälta maten sen är min plan att fara och träna, och jag hade tänkt träna hårt som tusan idag, känner att de behövs, de är nga dagar sen jag tränade :) hade ju tänkt fara på combaten. Men den blev inställd :/ jag som var så taggad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback