-

Varit hos Anne w ikv och suttit där å surrat med nga tjejjor, sen när Anne w skull gå sova så for jag, Helena och josse och ranta runt kring bränna och sen for jag å kolla läget vad andre å dom gjorde! Å nu ligger jag i sängen i allsån, andre ligger i duschen som vanligt och om jag känner han rätt kommer han nog ligga där tills på morgon :)

Men nu ska då jag sova iaf, för i morgon är de fullt upp, tänkte att jag skulle hinna mysa med Fasters prins innan han sticker tillbaka till Luleå, hinna tvätta lite och sen ska jag och mysa med mosters prinsessa :)

Är tydligen ledig ända till på torsdag klockan 11, skönt, dock jobbar jag nästa lördag också! Och enligt avtalsboken ska man jobba MINST 20timmar/vecka, vilket de inte blir nu till veckan! Och sen kan man ju inte kalla de att jobba extra på lördag eftersom jag inklusive lördag jobbar 17timmar till veckan (har nämligen fått erbjudande att jobba extra på lördagar)

Är less på att alltid måsta påminna om hur de ska vara och hur de inte ska vara! Vad som är rätt enligt avtalsboken och inte! Att man ska måsta hålla reda på allt sånt själv, jag kan snart hela avtalsboken utantill!!

Nu ska jag sova! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback