-

Jobbat idag, varit mycket att göra! Och de är så himla roligt!!

Sitter nu på bussen på väg till överkalix, min plan är att stanna där till på måndag :) och bara göra ingenting :) njuta över att få vara ledig :) de känns som att de behövs! Har varit helt slut hela veckan, men i helgen ska jag vila upp mig :) vet dock inte alls hur jag kommer jobba i veckan, hoppas på att jag får jobba mycke, för behöver verkligen pengarna!

Känns skönt att bara ha drygt 1 1/2 hyra kvar att betala, sen får vi se vad som händer?! Blir galen på att inte veta vars jag kommer bo och jobba nu när vi sagt upp lägenheten! andre börjar ju jobba i gve och jag kommer tillsvidare bo hos Danne å Renee på deras soffa, men där kan jag ju inte bo hela livet, eller tills jag gjort mina förbannades timmar, är ju inte kul för dom att jag kommer där och inkräkta! Haha!

Så tillsvidare bor jag hos dom, sen, i värsta fall får jag flytta hem till ökx, kanske hitta nå litet jobb där? Söka jobb i gve när andre fått lägenhet där?! Inte vet jag, och de gör mig galen! För jag är en sån som planerar!

nu ska jag sova en stund! Hio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback