-

Idag har jag jobbat min sista dag på lilla salongen, lite små tråkigt att inte få jobba ihop med Marie och Erika nå mer! Känns konstigt, har liksom inte riktigt förstått att jag slutat där tror jag, gick ju så fort från de att jag sa upp mig tills de att jag fick sluta, endast en vecka!

Men ska bli kul att komma till något nytt, Och tror att de kommer ge mig mer att vara på satch, sen tror jag att jag kommer trivas galet bra där! Trivdes redan från första stund när jag var där å provjobbade!

Så från och med måndag hittar ni mig på satch inne i shopping :) ska bli himla spännande!!

Fick go middag "hemma" på Tuna när jag kom hem för att fira mitt nya jobb :) och nyss har vi legat och tryckt i oss chips! Nu ska jag börja tagga ner med go sakerna! Vill börja träna igen, funderar på att köpa gymkort nästa månad, behöver träna! Blir så rastlös å slö nu när jag har börjat träna lite mer seriöst och sen inte tränat på huuuuur länge som helst!!

Tror jag ska släpa med mig springskorna till Luleå och börja springa igen! Älskar känslan efter att man sprungit tills benen knappt bär en!

Nu vart de från de ena till de tredje som vanligt i mina blogginlägg,


Nej, Dags att krypa ner under täcket och sova, för i morgon blir de att stiga upp tidigt sticka iväg och städa ur lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback