-

Har varit förbi till lägenheten en sväng efter jobbet, påbörjat städningen, städat nästan hela toan, så nu är de bara resten kvar!! Funderar på att åka dit i morgon också efter jobbet och fortsätta städa så de går fort på lördag när vi ska städa ur på riktigt, eller kanske hålla mig på Tuna och boka tvättid istället?

Skulle behöva göra båda delarna!! Kanske jag vaknar extremt tidigt på lör istället och åker och börjar städa ur tills andre kommer från ökx?

I morgon är min sista dag på lilla salongen, känns konstigt! Har ju faktiskt varit där i 9 månader nu och jobbat, och innan de haft praktik i typ 1 år och hunnit träffa helt underbara arbetskompisar!

Men tror de kommer ge mig mer att jobba någon annanstans, där jag kanske kan ta mig tid att öva till gesällprovet, få jobba mer osv!

Ska bli spännande att få börja på ett nytt ställe :) ser verkligen fram emot de!

Nu ska jag hoppa i duschen, sen ska jag lägga mig framför tvn, vänta på att André ringer, sen förbereda mig inför min sista arbetsdag på lilla salongen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback