-

Är sinnessjukt trött idag, hade absolut inte tackat nej till att få ligga kvar i den sköna sängen i allsån! Men de var bara att kämpa sig upp ur sängen på morgonen när klockan ringde!! Vaknade till och med lite tidigare för att hinna pussa på andre innan han for iväg till gve!

Kan ju berätta lite om helgen då,

Fredag blev de jobb 11-18, sen till Tuna, käka maxmat och lega mest i soffan resten av kvällen, på lördag bar de av upp mot ökx, umgicks med Angelica och Jessica, sen blev de middag i Kalix älv för att sedan dra vidare mot annegelica där festligheterna började, spela spel och drack lite grann för att sedan vandra vidare till hotellet!

Igår vaknade jag upp Och var sliten efter festligheterna, men de var bara hoppa in i duschen och göra sig redo för att åka till Luleå och flytta! Gick rätt fort som tur var, nu är de bara lite små skrot kvar att köra hem och städa ur, sen är den redo för besiktning! Skönt att bli av med den!

Idag blir de jobb 11-18, sen ska jag hem till Tuna och mysa med Eddie sen tror jag att de får bli en tidig kväll för mig! Ledig i morgon, sen är de jobb ons-fre sen sticker jag till ökx igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback