-

Allt bara flyter på just nu :) livet känns så himla bra, och det flyter på med jobbsökandet, har hunnit vara på 2 jobb intervjuer sen jag blev deltidsarbetslös, vilket är typ 1 månad bara, och livet känns underbart! Saknar dock min andra hälft som är i gve och jobbar! :/ men på lördag morgon får jag ÄNTLIGEN pussa på han igen <3


Har varit och provjobbat idag, riktigt roligt! Hoppas jag får jobbet, känns som att jag skulle kunna trivas riktigt bra där! Dock skulle jag önska att andre hade kunnat bo med mig i Luleå i såfall, men han har ju då fått jobb i gve! Så de kan jag ju bara drömma om! Eller på helgerna kan han ju bo med mig :) men hade önskat att han kunde bo me mig även på veckorna :)

Sen har jag även fått erbjudande om att jobba extra på ett ställe i ökx idag också, dock inte som frisör!! Men ett jobb, så får jag inte på de jag varit och provjobbat på idag sticker jag nog till ökx och jobbar där :) För jag behöver verkligen en normal lön! En lön man klarar av att leva på!!

Men men, återstår att se hur de blir me allt de där med jobb, om jag blir kvar i Luleå eller om jag flyttar hem till ökx? Eller kanske gve? Ingen som vet! Men snart vet jag förhoppningsvis :)

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag ligga i soffan hos familjen Andersson och ta de lugnt! I morgon blir de jobb på lilla 11-18! Sen tar jag helg :)



Jag saknar min älskade André nå så sjukt mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback