Bal

Varit i Piteå hela långa dagen, sprungit på stan och bränt lite pengar, tagit premiärturen på Systembolaget och sen fixa med balfrilla och självklart sett lilla systers bal :) och dom var så himla fina :) synd att jag jobbar på fredag och inte kan åka och se då hon har utsparken! Men man kan inte få allt här i livet :)

Och nu är jag i allafall tillbaka i Luleå igen , helt slut! Och i morgon är jag ledig, så blir en fet sovmorgon, sen ska jag på stan samt storheden med älskade stora syster, Erik och enya! :) sen får jag förhoppningsvis se det nya tillskottet i familjen också :) Lilla Lava :)

Nu ska jag packa upp alla mina grejer som jag haft med till piteå, sen ska jag nog bara ligga på soffan och ta de lugnt :)

Slänger upp nga bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback